hem kucuk hem buyuk tansiyon yuksek oldugunda ne yapilir ?

Soru Cevaphem kucuk hem buyuk tansiyon yuksek oldugunda ne yapilir ?
Anonymous asked 2 sene ago
2 Answers
Best Answer
Burak Odabaş Staff answered 2 sene ago

Tansiyonun nasıl düşürüldüğünü aşağıda ki adreste anlattım.
http://www.nasilyapilabilir.com/tansiyon-nasil-dusurulur-evde-yapabileceginiz-pratik-bilgiler-icerir/

yinede kısa bir özet geçmek gerekirse, limon suyu,nar suyu ve greyfurt suyu içerek yüksek tansiyonunuzu düşürebilirsiniz. Küçük tansiyon için de pancar suyu öneriyorum.
Sağlıklı Günler

Anonymous answered 2 sene ago

Tesekkur ederimm

Your Answer

6 + 16 =